Copyright © 2026

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης σχετικά με την παράταση των προθεσμιών υποβολής δηλώσεων και οφειλών μέχρι και την Τετάρτη 03/10/12 από το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζεται ότι, όπως αναφέρθηκε και στην ανακοίνωση της Παρασκευής 28/09/12, η υποβολή των δηλώσεων καθώς και η καταβολή των σχετικών οφειλών θα γίνεται χειρόγραφα και αποκλειστικά μέσω των ΔΟΥ.
Δε βρέθηκαν σχόλια
Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο μόνο αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Εγγραφείτε ή συνδεθείτε