Από την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ανοίξει το διαδικτυακό σύστημα στο Taxisnet για την κατάθεση των φορολογικών δηλώσεων για ΑΕ-ΕΠΕ.
Την είδηση γνωστοποίηση μέσω του twitter ο γενικός γραμματέας Εσόδων Χάρης Θεοχάρης. Μάλιστα, όπως ανέφερε, το σύστημα πιθανότατα να ανοίξει την Τετάρτη.
